طنزوبامزه
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 3:58 PM ::  نويسنده : soheil sharifi

دختر:خوابی؟؟؟

پسر: آره بيدار شدم زنگ مي زنم بهت
دختر:من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود
پسر:چه ربطي داره؟
دختر:من واسش مهم بودم
... پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوس پسر قبليم اصلا" نمي گفت: من بيدار شدم بيا
پسر:اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه
دختر:من كه همون آدمم
پسر:من قانع شدم ، از این به بعد هر روز 6 صبح بيدارم
دختر:من 6 خوابم
پسر:دوس دختر قبليم 6 بيدار بود...:)
دختر:برو با همون خری که بودی ( تق گوشي را قطع شد) .
( ولی هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب