حالت خوبه گاگول
 
طنزوبامزه
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:51 PM ::  نويسنده : soheil sharifi



نظرات شما عزیزان:

Maryam
ساعت15:29---6 ارديبهشت 1391
به به سلام چطوري؟ پرسيدن محل زندگيت رو نذاري پاي فضوليا حالا بذاريم مهم نيس منم بابليم واسه همون برام جالب بود مازندرانيا فعالن ها دوروبر من كه ماشالله زيادن مرسي كه عضو شدي ولي سهيل جان اخه وب تو كاملا شخصيه من وب ضدحال خوب به خاطر موضوعش خيلي به نظرم بهتره كه بچه ها يا همون كاربرا خودشون از هم دفاع كنن يا چه ميدونم ضدحال بزنن اگه دوس داشتي من مشكلي ندارم عضو ميشم ولي باور كن به كامپيوتر دسترسي ندارم الانم با موبايل اومدم خوب به غير ضدحال هم يه وب ديگه دارم واقعا نميرسم اگه بازم كاربر تنبل بخواي من درخدمتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب