یه سوال از بچگیم دنبالم می‌کنه
 
طنزوبامزه
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:48 AM ::  نويسنده : soheil sharifi

“همونجاهاست” چیست ؟ سر راست ترین آدرسِ مامان ها ، وقتی چیزیو پیدا نمیکنی !

 

فقط تو ایرانه که وقتی کسی اسمتو می پرسه ؟ میگی آقا محمد ، بعد صدات میکنه مــــمــــد
اما وقتی یکی میگه اسمت چیه ؟ میگی مـــمـــد صدات میکنه آقا محمد !!!؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

مرضیه جون
ساعت19:49---3 ارديبهشت 1391
سیلام داداش ش ش شششش
اینی ک میگم بپرید بغملم اینا جهش ور میدارن
ولی جا آغوشه من میرن تو مانیتور
اینا همش کلامیه داداش وگرنه ک بغل کردنه من شرایط داره
باید فرم پر کنی بری مجلس
اونجا مُهره تایید بزنن
بعد بری وزراته ارشاد.....
اووووففف خیلی زیاد اگه دوست داشتی بگو تا بهت فرم بدم
فرمم بدم تا قیامت باید دنبالش بدویییییی

ای بابا داداش ما ک هنوز هستیم
ولی ولییییییییی خرداد...
هی خدا اینه 31 روز و امتحان دارم
یعنی پیر میشماااااااا

واسم دعا کن امتحانام و خوب بدم باشه
راستی شبیه محمد رضا گلزارم هستی
هی هی هی هی
شوووووووووووووووووخی کردم


foozhan
ساعت12:33---3 ارديبهشت 1391
با سلام. آرزوي موفقيت برايت دارم كه در اين وانفسا به فكر طنزو طنازي هستي. من هم وبلاگي دارم كه مطالب خودم از قبيل شعر، داستان و نقد ادبي و ... مي‌نويسم خوشحال ميشم به من هم سري بزني.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب