اصطلاحات خفن
 
طنزوبامزه
سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, :: 5:37 PM ::  نويسنده : soheil sharifi

خلافي داشتن: شکم بزرگ داشتن (خلافي مخصوص ساختمانهايي است که برخلاف قوانين شهرداري ساخته شده و مقداري از خيابان يا پياده رو را تصاحب کرده باشد)
خيار شور: آدم بي مزه
دستماليسم: فرهنگ چاپلوسي
رفتم تو سايتش: تو نخ کسي رفتن
سازمان سنجش: کسي که زياد سوال مي کند
سازمان گوشت: آدم چاق و چله
سفرة الفقرا: روزنامه
سکه رايج بلاد اسلامي: صلوات، چيزي که همه توان آن را دارند
سوار درخت انگور: مست، کسي که شراب زيادي خورده و تلو تلو مي خورد
سوپر قلعه: آخر دهاتي بودن
سوراخ جورابتيم: نهايت مخلصي و فروتني در برابر دوست
سه دروغ بزرگ: دانشگاه آزاد اسلامي
سيامک سنجراني: سيم و سنجاق، اسباب ترياک کشي در زندان
فضانورد: معتاد به قرص، معتاد به حشيش که خيالات خام دارد
فلفل سبز: سرباز نيروي انتظامي (به خاطر رنگ لباس
کاکتوس: مامور نيروي انتظامي
کمپوت هلو: ماشين پر از دختر

کمپوت گلابی: ماشین پر از بسیجی...


نظرات شما عزیزان:

mani
ساعت21:13---23 دی 1390
با عرض سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز.

من از وبلاگ شما دیدن کردم.مطالب شما بسیار جالب است خوشحال میشم اگر وبلاگ من را در وبلاگتان لینک کنید.و پس از لینک به وبلاگ من سر زده و اعلام کنید که وبلاگ من لینک شده. تا دقایقی بعد آن وبلاگ شما نیز لینک میشود.
منتظر پیامتان هستم.

با تشکر
مانی تسلیمی (مانی لایو)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب